Monday, May 14, 2012

ALLAH S.W.T TaHu SeGaLanya....

Bismillah....
Begitu besar dugaan Allah bg kt setiap umat-Nya tp Allah Maha Mengetahui...Dia tdk akan memberikan sesuatu yg tdk dapat di tanggung oleh hamba-Nya...Alhamdulillah....segala puji bagi Allah....masih memberi aku kekuatan utk masih tersenyum...cukuplah aku menangis kerana manusia...biarlah air mataku hanya utk Allah...


Dugaan mematangkan aku utk terus hidup menjadi hamba yang lebih baik...dan Alhamdulillah kawan2 ku yg begitu mnyayangi aku...ada di sisi aku ketika aku memerlukan...begitu besar rahmat yg Allah turunkan...hari ini aku mungkin bersedih...tapi esok aku pasti akan bahagia...itu janji Allah padaku...


Semoga aku masih di pandang oleh-Nya...mnyedarkan aku ketika aku lalai...mngingatkan aku ketika aku terlupa...Hasbunallah wa ni'mal wakil...cukuplah Allah penolong kami dan Allah sebaik-baik Pelindung..Aamiin...


~La Tahzan....Innallaha ma'ana~

No comments:

Post a Comment